معرفی بازار آهن شاداباد

معرفی بازار آهن شاداباد

بازار آهن شاداباد یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خرید و فروش انواع آهن‌آلات و ابزارآلات خانگی و صنعتی در کشور می‌باشد که در شهر تهران واقع شده است. چیزی حدود 4000 واحد تجاری در بازار شاداباد وجود دارد. شاید جالب باشد که بدانید بیش از 50 شرکت بزرگ و معتبر در این بازار فعالیت دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به کارخانه آهن تهران و بازار آهن تهران فنس اشاره کرد. تقریباً در اواسط دهه هفتاد، محله شاداباد به دلایلی از جمله وسعت اراضی، قیمت پایین زمین در این محله‌ها، دسترسی مناسب به مسیرهای ورودی و خروجی غرب تهران و جمعیت اندک این محله به عنوان بازار آهن تهران انتخاب شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی نقشه بازار آهن شادآباد و بازار آهن یافت آباد در ادامه این مقاله با شرکت داربست آریا همراه باشید.

آدرس بازار آهن شاداباد تهران

بازار آهن شاداباد تهران در جنوب غرب تهران در محله‌ای به نام شادآباد قرار دارد. این بازار که به بازار آهن یافت‌آباد هم معروف است در مجاورت چند محله در این منطقه از جمله محله شاداباد، محله یافت آباد، کوی هفده شهریور و کوی فردوس قرار دارد. بازار آهن شادآباد تهران در جنوب بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج)واقع شده است. در عکس زیر نقشه بازار شاداباد نشان داده شده است.

آدرس بازار آهن شاداباد
بازار آهن شاداباد کجاست؟

برای ورود به بازار شاداباد بهتر است تا از بلوار الغدیر شمالی یا خیابان 17 شهریور وارد آن شوید زیرا این خیابان ها بهترین مسیر ورود بازار آهن شادآباد می‌باشد.

بازار آهن یافت‌آباد دارای مسیرهای ورودی فرعی بسیاری نیز است. از جمله این مسیرهای فرعی می‌توان به مسیر بلوار معلم و مسیر ۴۵ متری زرند اشاره کرد.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به بازار آهن شادآباد

مترو میدان آزادی نزدیک بازار آهن شاداباد
دسترسی مترو برای بازار آهن شاداباد با ایستگاه مترو آزادی

ایستگاه مترو آزادی در خط مترو ۴ را می‌توان نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به بازار آهن شادآباد دانست. از این مسیر می‌توان با استفاده از تاکسی خود را مرکز بازار شاداباد رساند.

اگر بخواهیم نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این بازار در خط سه را معرفی نماییم، می‌توان ایستگاه‌های نعمت آباد و آزادگان را نام برد. البته دسترسی به بازار آهن از این ایستگاه‌ها به اندازه ایستگاه آزادی آسان نیست.

بازار های مختلف بازار آهن

در این بازار مغازه‌های بسیاری برای فروش انواع آهن‌آلات، ابزار، لوله، شیرآلات و اتصالات، آلیاژهای غیرآهنی و… وجود دارد. همچنین در این بازار مجتمع تجاری ۱۷ شهریور بازار آهن تهران، بازار آهن تهران فنس، کارخانه آهن تهران، انبار آهن شادآباد، میلگرد شادآباد و… نیز وجود دارد.

بازار آهن شادآباد

بازار اهن شاداباد
بازار آهن آلات، ابزار آلات و لوازم ساختمانی

بازار شادآباد دارای سه بخش اصلی می‌باشد. این سه بخش عبارتند از بازار آهن فروشان، بازار ابزار و بخش تولیدات محصولات فلزی. در ادامه درباره هر کدام توضیح کوتاهی داده‌ایم.

بازار آهن فروشان

در بازار آهن فروشان که بخش اصلی بازار است، میلگرد شادآباد در انواع عاج دار و ساده، تیرآهن، نبشی و ناودانی، محصولات مسی و آلومینیومی، ورق‌های فولادی به فروش می‌رسد. بازار لوله شادآباد نیز در این بخش قرار دارد و در این بازار انواع لوله و پروفیل نیز به فروش می‌رسد. این بازار یکی از بهترین بازار آهن‌آلات تهران است.

بازار ابزار

بازار ابزار در شادآباد یکی از کامل‌ترین بازار ابزار در کل کشور محسوب می­شود. در این بازار انواع مته، سنگ، انواع پیچ و مهره در سایزهای متنوع و انواع ابزارآلات ریز و درشت به فروش می‌رسد. انواع شیرآلات و لوازم ساختمانی نیز در بازار آهن شادآباد به فروش کی رسد.

بخش تولیدات محصولات فلزی

در این بازار انواع درب و پنجره فلزی، کانال‌های گالوانیزه، نرده‌های آهنی، نرده‌های شاخ گوزنی‌ و … تولید و به فروش می‌رسند.

بازار لوله شادآباد

در بازار لوله شادآباد انواع لوله‌ها و اتصالات مانند لوله درزدار، لوله استیل، لوله داربستی، بست داربست، لوله مانیسمان، لوله مسی، لوله آلیاژی، لوله درزدار مستقیم، لوله برنجی، لوله آلومینیوم، لوله گالوانیزه، لوله تیتانیوم، لوله آب و گازه به فروش می‌رسد. قیمت لوله داربست و قیمت بست داربست در این بازار به دلیل فراوانی و فروش عمده از دیگر نقاط مناسب‌تر می‌باشد.

اگر تصمیم به خرید و فروش انواع آهن و لوله در شهر تهران دارید، حتماً به بازار شاداباد سر بزنید، زیرا در این بازار می‌توانید انواع آهن‌آلات و ابزارآلات را با بهترین قیمت و کیفیت بالا خریداری نمایید.

مجتمع تجاری ۱۷ شهریور بازار آهن تهران

مجتمع تجاری 17 شهریور بازار آهن شاداباد
پاساژ 17 شهریور بازار آهن

مجتمع تجاری ۱۷ شهریور بازار آهن تهران یکی از فروشگاه‌های معتبر این منطقه محسوب می‌شود که در محله حسینی تهران و خیابان حنیفه لو قرار دارد. این فروشگاه در نزدیکی مجتمع تجاری ولیعصر و همچنین بوستان یاس، مسجد 14 معصوم، لواشی محله، موسسه خیریه خیران کوثر دانیال و سوپر گوشت افشین واقع شده است.

انواع خدمات بازار آهن شادآباد

در بازار شادآباد انواع خدمات فنی و فلزی به مشتریان ارائه داده می‌شود. از جمله خدمات فنی این بازار می‌توان به ارائه انواع روان کننده‌ها، ساخت آلاچیق و سوله، فروش بتن، تخریب، بازسازی و تغییر دکوراسیون ساده، تولید کفپوش و کابینت‌های گوناگون، ایزوگام، قیرگونی و آسفالت، خدمات مرتبط با اجرای استخر، امور مرتبط با سرمایش و گرمایش و کانال‌های کولر، کلیه فعالیت‌های بنایی، آب بندی، اسپیرال و خدمات مشابه اشاره کرد.

از خدمات فلزی این بازار می‌توان به ارائه آلومینیوم، آلیاژهای مخصوص (سوپر آلیاژها)، برنج، انواع فولاد، فلزهای گران‌بها، آهن آلات صنعتی و ساختمانی، مس و آلیاژهای آن، اشاره کرد.

محصولات بازار یافت‌آباد

در این بازار انواع لوله‌های پی وی سی، محصولات یوپی وی سی، چسب‌های مخصوص، نوارهای تفلون، چسب بتن و کاشی و سرامیک، اسپیسر، ممبران، انکراژ، کفپوش، ورق، ژئوکامپوزیت، رزین سنگ و نبشی، ناودانی و لوله‌های گوناگون، چسب‌های ساختمانی، انواع پروفیل آلومینیومی و… به فروش می‌رسد.

خرید داربست از بازار آهن شاداباد

بازار داربست در بازار آهن شاداباد بهترین ارائه کننده انواع بست داربست و پیچ و مهره داربست در تهران است

ساعت کار بازار آهن شادآباد

ساعت کار بازار آهن شاداباد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر می‌باشد و در روز پنجشنبه، از ساعت ۹ تا ۱۴ بعد از ظهر باز است. روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز این بازار تعطیل است.

نتیجه‌گیری

برای خرید انواع آهن‌آلات،لوازم ساختمانی و ابزار آلات و… بازار شاداباد یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی ما است. زیرا دسترسی بازار آهن شاداباد بسیار راحت بوده و قیمت انواع محصولات در این بازار مانند قیمت لوله داربستی و قیمت بست داربست از بازارهای دیگر مناسب‌تر است.

داربست آریا تولید کننده مستقیم محصولات داربست و لوازم داربست در شاداباد است.

از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی نمودید، سپاسگزاریم.

2 نظر

  • شما از فروشندگان بازار آهن شادآباد هستید؟
    دفتر دارید که برای خرید حضوری بیایم؟

    • بله انبار پخش ما در بازار آهن شاداباد هست و کارخانه در شهرک صنعتی چهاردانگه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× پیام در واتساپ