بهترین مارک بست داربست

بهترین مارک بست داربست

یکی از سخت‌ترین بخش‌های ساخت ‌و ساز، کار در ارتفاع است. در هنگام این کار از داربست فلزی استفاده می‌کنند که با بست به هم اتصال می‌یابند. وظیفه اصلی بست داربست اتصال لوله ها به یکدیگر، استحکام و شکل‌دهی به سازه داربست است. بنابراین برای کاهش خطرات احتمالی کار در ارتفاع باید از بهترین مارک بست داربست استفاده نمایید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع بست داربست و مشخصات آن آشنا نماییم و به بررسی انواع برندهای بست داربست بپردازیم.

بست داربست

بست داربست معمولاً از جنس داکتیل و چدن ساخته می‌شود. در هنگام تولید بست داربست از روش ریخته گری استفاده می‌شود. این بست‌ها وابسته به محل و نوع استفاده به چند گروه تقسیم می‌شوند. در هنگام خرید بهترین بست داربست باید به کیفیت و سلامت آن دقت نمایید، زیرا استحکام و ایمنی داربست از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع بست داربست از نظر جنس

انواع بست داربست در بازار در دو جنس متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

بست های داربست فورج

بست‌های داربست فورج از جنس آهن و با روش ضربه و پرس کردن آهن گداخته شده ساخته می‌شوند. همچنین از پوشش گالوانیزه بر روی این بست‌ها استفاده می‌شود که موجب مقاومت در برابر خوردگی می‌شود. این نوع بست استحکام بالایی دارد و شکسته نمی‌شود.میتوان گفت که بهترین مارک بست داربست آن بست است که با این روش تولید می شود.

نحوه بستن داربست

آموزش بستن انواع داربست و نحوه راه اندازی آن

بست های ریخته گری

بست داربست ریخته گری
بست های داربست به روش ریخته گری

قیمت بست داربست از نوع ریخته‌گری بسیار مناسب است. بنابراین این نوع بست ها برای سازه‌ها کوچک و برای کاهش هزینه‌های ساخت و ساز بسیار مناسب می‌باشند. این نوع بست‌ها بصورت ریختن مذاب داخل قالب‌های ماسه‌ایی تولید می‌شوند. بست‌های ریخته‌گری استحکام کم تری نسبت به بست فورج دارند .

انواع بست داربست از نظر نحوه اتصال

انواع بست داربست از نظر نحوه اتصال عبارتند از بست چهار پیچ، بست دو پیچ، بست چهار پیچ گردان، بست تخته گیر، رابط لوله‌ای، بست تک پیچ، بست آهن گیر؛، مغزی، بست کفی.

بهترین مارک بست داربست

برای انتخاب بهترین مارک بست داربست باید با انواع برندهای تولید‌کننده بست داربست آشنا شوید.دقت داشته باشید که بست ها در بازار به دو نوع بست داربستی سنگین و بست داربستی سبک دسته بندی میشوند.

انواع مارک های بست موجود در بازار عبارتند از:

  1. ایران بست
  2. فولاد بست
  3. تهران بست
  4. فولاد گستر
  5. دارکوب
  6. فولاد شرق
  7. فاخر بست

بست داربست ایران بست

بست داربست ایران بست
ایران بست محبوب ترین مارک بست داربست

ایران بست یکی از بهترین برند های بست داربستی استاندارد با سال‌ها سابقه می‌باشد. بست داربست ایران بست از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است. برندهای زیادی در بست داربست وجود دارد که معروف‌ترین آن ایران بست است. بست ایران بست چهار پیچ در دو نوع، بست داربستی سنگین و بست داربستی سبک تولید می‌شود. محصول جدید ایران بست با وزن 1.5 و استاندارد ایزو 90012008 از بهترین و باکیفیت‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است. بست ایران بست را می‌توان مطرح‌ترین و پرطرفدارترین بست داربست در بازار دانست.

چک لیست ایمنی داربست

آموزش نکات ایمنیی که هنگام بستن داربست باید رعایت شود

بست داربست فولاد بست

بست داربست فولاد بست
بست فولاد بست آبکاری شده سنگین

بست داربست چهارپیچ آبکاری شده (بست سنگین) که تولید شرکت فولاد بست است، از تولیدات اولین شرکت تولیدکننده انواع بست داربست و بست‌های داکتیل در ایران است. تعداد بست‌ها در هر کیسه‌ای که از این برند خریداری می‌کنید 20 عدد و وزن هر کیسه 29 کیلوگرم است.

بست داربست تهران بست

گروه تهران بست، بزرگ‌ترین توليدكننده محصولات فولادی انواع بست‌های فولادی، تهیه و توزیع محصولات با آلیاژ‌های فولادی، لوله‌های داربستی، لوله‌های صنعتی‌، لوله‌های مانیسمان و گازی، سیستم‌های داربست، متصل کننده‌های داربست در ايران است. بست داربست تهران بست طبق استانداردهاى اروپا و ايران ساخته می‌شود.

بست داربست فولاد گستر

بست داربست فولاد گستر
برند فولاد گستر تولید کننده بست داربست

بست داربست فولادگستر از استاندارد و استحکام بالایی برخوردار است، به گونه‌ای که در اثر سقوط از ارتفاع آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود. این مدل بست به گونه‌ای طراحی شده که سازه داربستی شما کمترین وزن را داشته باشد. این مدل بست‌ها عموما از جنس فولاد ساخته می‌شوند و وزن مدل‌های مختلف آن‌ها بر پایه 1500 گرم است.

بست داربست دارکوب

بست داربست دارکوب
بست دارکوب بهترین قیمت بست داربست

بست داربست دارکوب از جنس چدن داکتیل  صددرصد نشکن ساخته شده است. وزن این بست‌ها 2.200 گرم است. این مدل بست‌ها این امکان را به نصاب می‌دهند که بتواند دو لوله داربست را روی یکدیگر به صورت عمود بچرخاند. بست دارکوب از 2 برگه و 2 نیم کنده تشکیل شده که به واسطه 4 عدد پیچ و مهره و واشر در کنار یکدیگر قرار گرفته است.بست دهای داربست دارکوب از بهترین بست های سنگین بازار است.

بست داربست فاخر بست

بست داربست فاخر
فاخر بست برند قدیمی تولید کننده بست داربست

بست فاخر بست از جنس چدل داکتیل نشکن ساخته شده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این بست در دسته بست سنگین قرار دارد. بست 4 پیچ فاخر بست، 4 پیچ و 4 مهره با وزن 1600 گرمی که دارد برای پروژه‌هایی که زاویه آن‌ها 90 درجه است کاربرد دارد.

بست داربست فولاد شرق

بست فولاد شرق از دو جنس چدن نشکن و فولاد ساخته می‌شود. بست‌های فولادی کیفیت بسیار بالاتری نست به سایر جنس‌ها دارند. بست چهارپیچ فولادی این مدل شامل یک عدد کنده و دو عدد برگ است.

نحوه ساخت و تولید بست داربست

تولید بهترین نوع بست داربست به روش‌های زیر انجام می‌پذیرد:

  • قالب گیری قطعات
  • ریخته گری قطعات
  • کنترل کیفی قطعات و پلیسه گیری
  • ماشین کاری قطعات
  • مونتاژ
  • کنترل کیفیت محصول مونتاژ شده
  • بسته بندی

قیمت بست داربست

یکی از فاکتورهای مهم به هنگام خرید، قیمت است. قیمت بست داربست بر اساس فاکتورهای متنوعی از جمله اهمیت و کارایی بست ، جنس و اندازه بست داربست، نوع طراحی صورت گرفته برای بست، اندازه ، وزن و شکل ظاهری متفاوت است.اما مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت بست، قیمت آهن است که هر روز در بازار تعیین می شود.

به دلیل نوسانات بازار و قیمت آهن قبل از خرید بهتر است که لیست قیمت محصولات داربست آریا که روزانه به روز می شود دریافت کنید و سپس سفارش خود را صبت کنید.

خرید عمده بست داربست

برای تهیه بست داربست به صورت عمده، فروشگاهی را انتخاب کنید که بتواند انواع برند ها و جنس های مورد نیاز شما را تامین کند. زیرا از یک جنس و یک برند بودن قطعات داربستی کیفیت آن را به حد قابل ملاحظه‌ای بالا می‌برد. اگر شما هم برای ساخت بنا و سازه خود به داربست نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت داربست آریا در ارتباط باشید و بهترین قیمت داربست و لوازم آن را را از ما خریداری نمایید.

جمع بندی

همان‌طور که در این مقاله مطالعه نمودید بست‌های داربستی انواع مختلفی دارند که در برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در انتخاب بهترین مارک بست داربست باید توجه زیادی داشته باشید؛ زیرا استحکام بست داربست در زمینه امنیت سازه، اپراتور و… از اهمیت بالایی برخوردار است.

3 نظر

  • تعداد 450 بست داربست فولاد شرق مدل 4 پیچ می‌خواستم ولی در بخش فروشگاه ندیدم این گزینه را

    • برای خرید بست داربست فولاد بست با ما تماس بگیرید
      در حال حاضر امکان خرید آنلاین وجود ندارد اما به زودی امکان خرید آنلاین هم فراهم میشه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× پیام در واتساپ